فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان مهريز:
اگر كسي در مقابل قانون و نظام اسلامي بايستد، مسئول و يا غيرمسئول بايد مجازات شود.

يزدفردا : فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان مهريز گفت: مهم‌ترين هدفي كه سران اصلي اغتشاشات اخير دنبال مي‌كنند رسيدن به جاه و مقام دنيوي است.
سردار سبزعلي اكبري امروز در گفتگو با خبرنگار يزدفردا درمهريز با اشاره به حفظ ارزش‌ها و حيثيت نظام جمهوري اسلامي توسط افراد جامعه اظهار داشت: هم كسي كه داراي سوابق انقلابي است و هم يك فرد عادي جامعه همگي در برابر قانون مسئول و يكي هستيم و همگي بايد پاسخگوي اعمال خويش باشيم.
فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان مهريز تاكيد كرد: حيثيت و حرمت نظام جمهوري اسلامي كمتر از حيثيت افراد يك جامعه نيست كه هر كسي به هر نحوي عمدي و يا غيرعمدي بخواهد به آن لطمه بزند.
اكبري خاطرنشان كرد: حيثيت انقلاب اسلامي ايران ثمره خون هزاران شهيد و دلاورمردي‌ها و زحمات امام راحل و رزمندگان انقلاب اسلامي است و وظيفه آحاد جامعه اسلامي است كه از حيثيت نظام اسلامي به هر نحو ممكن دفاع كنند.
وي افزود: اگر كسي در مقابل قانون و نظام اسلامي بايستد، مسئول و يا غيرمسئول بايد مجازات شود.
اكبري در مورد برخورد دستگاه قضايي با اغتشاشگران بيان داشت: دستگاه قضايي همان‌گونه كه با رفعت اسلامي و عادلانه با مجرمان برخورد مي‌كند، بايد در قبال مدعيان دروغين انقلاب و منافقان نيز طوري برخورد كند كه مجرمان ديگر جرات نكنند با سلب آسايش مردم حق و حقوق آنان را پايمال كنند.
وي يادآور شد: رافت و بخشش اسلامي حد و مرزي دارد و اگر بيش از آن اجرا شود، باعث سوء استفاده فرصت‌طلبان مي‌شود.
فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان مهريز تاكيد كرد: براي برخورد با سران و عوامل اصلي اغتشاشات اخير بايد افكار عمومي را نسبت به عملكرد آنان آگاه‌تر كرد و با دليل و مستندات، اهدافشان را براي عموم مردم نمايان كرد.
اكبري اظهار داشت: جامعه اسلامي نبايد از ياد شهدا دوري گزيند زيرا بودند كساني كه زماني خود را خادم شهدا مي‌دانستند ولي هم‌اكنون رو در روي شهدا قرار گرفته‌اند و با افتراهاي خود به نظام پا بر خون آن‌ها گذاشتند.
وي افزود: گذشت هرچه بود اما امروز كساني كه شعار امام را فرياد مي‌زنند اما در عمل صحبتي به ميان نمي‌آورند، منافق و ضد ولايت‌فقيه و رهبري هستند.
اكبري عنوان كرد: اكثر اينان كساني هستند كه با استفاده از خون شهدا و نام شهدا به پست و سمت رسيده‌اند و هم‌اكنون حاضر نيستند به سخنان شهدا كه همگي بر اطاعت از ولايت ‌فقيه تاكيد داشتند، عمل كنند.
وي هشدار داد: تك‌تك افراد جامعه ايران اسلامي نبايد روحيه بسيجي و تفكر بسيجي را فراموش كنند كه دشمنان هدف اصليشان اين است و پي بردن به تفكر شهدا توفيق الهي مي‌خواهد و وظيفه ماست كه اين اصل را پاس بداريم و در مسير شهدا حركت كنيم.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا